Pon, sre, pet: 7-16h
Tor,čet: 7-18h
Sob, Ned, prazniki: zaprto
Artikli kupljeni pri vsezakamin.si imajo garancijo v kolikor jo nudi proizvajalec in je zapisana na garancijskem listu ali računu. Garancijo je veljavna ob upoštevanju navodil za vgradnjo/uporabo ali navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Za uveljavljanje garancije nas prosimo obvestite na elektronski naslov. V kolikor informacije o garanciji artikla ni artikel garancije nima.
Za uveljavljanje reklamacije je potrebno artikel poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. Če artikla servis ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek. Ponudnik ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna. 45 dnevni rok začne teči, ko blago prejme servis ali prodajalec.
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine